فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 617
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984 

 

  فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 



عینک زنانه چنل مدل 8984 در 4 رنگ و طرح بندی مختلف و زیبا. جنس فریم از کائوچو، همراه کیف عینک و دستمال. مدرن و زیبا دارای شیشه محافظ 400 UV. انتخاب بانوان خوش سلیقه و مشکل پسند ...
عینک آفتابی جدید زنانه Chanel مدل 8984 سری جدید و پرطرفدار عینک های شنل یا چنل می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و به دلیل زیبایی و تنوع رنگی که دارند در همین مدت کوتاه به پر فروش ترین عینک آفتابی تبدیل شده است. این عینک به گونه ای طراحی شده که مناسب استفاده چهره های مختلف تمام بانوان می باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 44000 تومان 



:: برچسب‌ها: فروش ویژه عینک زنانه چنل مدل 8984 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: